شناسه خبر : 86784
جمعه 28 آبان 1400 , 09:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

میزبانی شهدا از دل‌باختگان جهاد و شهادت در سرزمین نور/فیلم

 در اردوهای راهیان نور می‌توان ساعات و لحظه‌هایی که نزدیک‌ترین شباهت به روز‌های دفاع مقدس دارند را تجربه کرد و در فضای معنوی نفس پاک شهدا قرار گرفت.

 راهیان نور بزرگترین برنامه فرهنگی کشور است که هر سال با حضور میلیونی زائران شهدا در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با همکاری خادمین شهدا و راویان دفاع مقدس برگزار می‌شود. اگر مسافر راهیان نور سال‌های گذشته شده باشید و یا شیرینی خادمی در مناطق عملیاتی را چشیده باشید بر شور معنویت و فضای دل‌انگیز یادمان‌ها صحه خواهید گذاشت؛ ساعات و لحظه‌هایی که نزدیک‌ترین شباهت به روز‌های دفاع مقدس را داشته و دل‌ها را روانه جبهه‌هایی می‌کند که هر وجب خاکش با خون شهدا آبیاری شده و محل به خون غلتیدن رزمندگان است.

لحظه‌های شیرین خادمی وقتی رنگ و بوی جبهه دارد+ فیلم

 هر سال جوانان زیادی در قالب گروه‌های خادمی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند. آنان در بازه زمانی ۱۰ روزه مشغول خدمت‌رسانی به زائران شهدا در یادمان‌ها و زیارتگاه‌های شده و تجربه‌ای ناب از میزبانی اهالی ایثار و شهادت را درک می‌کنند. اغلب این جوانان از دانش آموزان و دانشجویانی هستند که به صورت داوطلبانه وارد عرصه خادمی شده و در اوج برگزاری اردوهای راهیان نور که از اسفند تا میانه فروردین است در یادمان‌ها حاضر می‌شوند.

در ادامه کلیپی از حال و هوای خادمین شهدا، قبل از عزیمت به یادمان‌های دفاع مقدس را می‌بینید که توسط ستاد مرکزی راهیان نور تهیه و منتشر شده است.

download

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi